Termeni contractuali si definitii
ABO NET este prestatorul serviciilor pe care dvs. ca si client le doriti la efectuarea unui comenzi online. Acest document reprezinta acordul intre ABO NET si client, comanda online avand inclusa la efectuare acceptul acestor termeni de
catre client. SC ABO NET SRL are codul de identificare fiscala RO22193085, avand capital social 200RON, iar numarul de inregistrare la Registrul Comertului este J29/1930/2007 cu sediul social in Calea Doftanei 142C, oras Campina, judetul
Prahova, Romania. Conform legii romanesti acceptarea acestor termeni prin bifarea acceptului acordului reprezinta semnatura dvs pe acest contract realizat la distanta prin mijloace electronice.
Plati si preturi:
1. Inghetarea pretului
ABO NET garanteaza inghetarea pretului pentru serviciile si produsele pe care le-ati comandat sau platit pentru perioada pe care ati platit-o. In legatura cu domeniile .ro, ABO NET nu va mari/schimba preturile atata timp cat ROTLD (www.r
otld.ro) nu le va schimba.
2. Garantia ca primiti banii inapoi in totalitate: 100% BANII INAPOI.
ABO NET ofera cu mandrie garantia ca primiti oricand banii inapoi pentru serviciile neprestate. Aceasta garantie ajuta clientii sa cumpere serviciile noastre de hosting cu incredere si risc zero. Pentru clientii ce incalca termenii speci
ficati in acest document, ramane la latitudinea ABO NET sa ofere sau nu banii inapoi pentru perioada ramasa platita.
3. Plata
Plata se realizeaza pe baza facturii proforme(instiintarii de plata) prin una din modalitatile puse la dispozitie. Plata impartiala, recalcularea de catre client sau intarzierile ofera dreptul prestatorului de a oferi sau nu, la alegere
unilaterala, serviciile comandate. Factura fiscala este emisa ulterior, dupa ce plata a fost efectuata. De asemenea o copie a facturii fiscale o gasiti si in pagina de administrare a comenzilor. In cazul eventualelor probleme, prin care
ABO NET nu poate identifica plata, ABO NET are dreptul de a cere mai multe detalii sau dovada platii, fiind exonerata de eventualele daune pentru intarzierea furnizarii serviciilor. Plata se considera efectuata in momentul cand suma dvs.
apare pe extrasul nostru, fiind datoria clientului sa isi calculeze din timp momentul cand face plata si data expirarii unui serviciu si sa se asigure ca banii ajung la timp pentru a nu fi intrerupt.
Pentru a oferi serviciile mai rapid, datorita sistemului deficient de plati din Romania, ABO NET accepta ca dovada platii sa fie trimisa prin fax. Asta nu inseamna ca ABO NET va oferi serviciile imediat ce confirmarea este efectuata, ci
ca isi rezerva dreptul de a le oferi sau nu in functie de tipul de serviciu solicitat, modul de plata, credibilitatea clientului, dovada platii. De asemenea este responsabilitatea clientului sa se asigure ca produsele comandate (de exem
plu numele domeniilor) sa fie disponibile, de asemenea ABO NET nu poate garanta disponibilitatea unui produs pana cand beneficiarul efectueaza plata.
4. Neplata sau intarzierea platii
ABO NET poate suspenda orice serviciu si termina contractul daca plata nu este facuta la timp. Cand serviciile platite expira, ABO NET va anunta de cel putin doua ori: cu aproape o luna inainte de a expira si cand expira efectiv prin intermediul unui email. In momentul cand un serviciu nu este platit si expirat ABO NET are tot dreptul de a mentine sau suspenda oricand serviciile. De asemenea ABO NET este exonerata de eventualele daune sau neplaceri in cazul in care plata nu este efectuata sau efectuata prea tarziu.
5. Supra-Taxele
Eventualele depasiri ale resurselor incluse in serviciile noastre sunt calculate si stabilite de comun acord. Neplata unor servicii, duce la dreptul ABO NET de a bloca furnizarea serviciilor. Facturarea serviciilor suplimentare se poate
face si de comun acord la emiterea urmatoarei instiintari de plata.
Produsele si serviciile oferite:
6. Garantie uptime
Oferim o garantie de 99% pentru serviciile oferite. Aceasta include garantie pentru uptime-ul retelei, serverului si serviciilor. Aceasta garantie nu acopera ariile unde ABO NET nu are nici o putere de a interveni, cum ar fi: providerul
dvs, alti provideri de internet, registrarii pentru domenii, problemele legate de rutare/filtre intre reteaua noastra si dvs. De asemenea aceasta garantie nu poate fi aplicata in cazuri extreme gen cutremure, uragane, legi etc.
7. Materiale cu continut pentru adulti
Nici un client nu are voie sa foloseasca, publice sau stocheze materiale pentru adulti pe serverele noastre sau prin serviciile noastre. Prin materiale pentru adulti se intelege: imagini, text, video, aplicatii, jocuri si orice altceva c
e reprezinta nuditate sau acte sexuale.
8. SPAM - Mesaje nesolicitate
ABO NET are toleranta zero pentru orice tentativa de a folosi sau utilizare a serviciilor noastre pentru a trimite SPAM(email-uri nesolicitate in special cele ce incalca legea 365/2002). Nu este permisa folosirea sau oferirea serviciilor
noastre in aceasta directie, de asemenea fiecare client are intreaga responsabilitate pentru script-urile pe care le pune online si siguranta ca serviciile oferite nu sunt utilizate de persoane rau intentionate pentru a trimite SPAM. In
sistam ca fiecare client sa citeasca in prealabil legea 365/2002 pentru a evita eventualele neplaceri. ABO NET isi rezerva dreptul unilateral de a suspenda sau termina orice contract sau serviciu care incalca acest punct.
9. Fair-Use
Oferim resurse cu darnicie si avem pretentia ca toti clientii sa foloseasca aceste resurse corect. De exemplu, de multe ori se intampla ca anumiti clienti sa testeze scripturi care nu functioneaza corect si care nu fac altceva decat sa b
locheze serverele si sa foloseasca toate resursele la maxim. Sau exista diferite persoane ce genereaza site-uri care fac trafic masiv si folosesc serverele la maxim. De aceea, ABO NET isi rezerva dreptul de a judeca si la nevoie bloca/su
spenda aceste site-uri/scripturi/conturi de hosting. In general ca sa existe o regula, nici un client nu are voie sa foloseasca mai multe resurse comparat cu alti 200 clienti. Aceste resurse nu se refera la ceea ce a fost platit si ce es
te specificat exact(gen 30 gb trafic), ci la resursele puse la dispozitie in sharing(procesor, memorie, acces mysql, conexiuni, spatiu nelimitat etc). Obiectivul principal este de a pune la dispozitia clientilor servicii de buna calitate
, deci, ABO NET are pretentia de la clienti sa mentina relatia de prietenie si profesionalism in atingerea acestor scopuri.
10. Schimbarile de nameservere(servere de nume) si a datelor WHOIS
Cand dvs. sau noi schimbam nameserverele pentru domenii poate exista o perioada 24-48 ore pana schimbarile devin vizibile. ABO NET ca si ceilalti provideri, nu are nici o putere asupra propagarii nameserverelor pe internet. De asemenea c
lientul este obligat sa mentina datele de la Whois complete si corecte.
11. Suportul tehnic
ABO NET ofera suport tehnic gratuit pentru clienti. Suportul tehnic este oferit pentru serviciile noastre. Pentru probleme legate de diferite script-uri, pagini, servicii etc. ce nu fac parte din gama serviciilor pe care le-ati cumparat
de la noi, ABO NET isi rezerva dreptul de a ajuta clientii sau nu in rezolvarea acestor probleme, in functie de complexitate.
12. Securitatea serverelor si serviciilor
In cazul in care observam orice tentativa de atac asupra securitatii serverelor si serviciilor, ne rezervam dreptul de a suspenda/bloca orice cont, script, program sau orice alta resursa si de a solicita interventia institutiilor special
izate in combaterea infractiunilor informatice, conform legilor romane si internationale. Fiecare client este responsabil pentru ceea ce pune online si ce foloseste pe serverele si prin serviciile noastre. Avem toleranta zero pentru oric
e astfel de actiuni care pot pune in pericol sau pot duce la blocarea serviciilor/serverelor sau pot dauna securitatii continutului serverelor.
13. Continutul ilegal
ABO NET isi rezerva dreptul de a bloca si retine pentru autoritati orice cont/servicii ce sunt raportate ca incalcand legea.
Clientul este responsabil pentru ce stocheaza pe serverele noastre si cum foloseste serviciile noastre.
14. Alte tipuri de programe / utilizari
Nu acceptam urmatoarele tip-uri de programe sau ca serviciile sa fie utilizate in urmatoarele directii:
- programe rulate in background pe serverul nostru sau de tip irc/bnc/proxy
- scripturi ce supra-incarca serverul sau ce folosesc majoritatea resurselor in dauna celorlalti clienti, codate gresit, sau care deschid zeci de conexiuni simultane catre serverul HTTP gen chat, radio, top
- site-uri gen "link farms", "domain spam", "cyber squatting" si orice altceva este creat in mod special pentru search engine spam ce genereaza sute/mii de pagini de continut etc
- activitati ilegale gen carding, spam, virusi, phishing, escrow
- publicarea / stocarea programelor pentru care nu aveti licenta (warez)
- publicarea / stocarea materialelor pentru care nu aveti copyright gen muzica (mp3), filme, poze, texte, gsm ringtones etc.
- site-uri de torrente
15. Siguranta si garantia serviciilor
In cazul in care ABO NET ar ajunge in stadiul de faliment, domeniile dvs. vor ramane inregistrate si functionale pentru perioada pe care le-ati achitat.
Securitatea datelor personale
16. Backup
ABO NET mentine pe timpul desfasurarii contractului un backup al site-ului si bazelor de date si configuratiei contului. Datorita dinamicii si confidentialitatii postei electronice NU este inclus si un backup al fiecarui email. Backup-ul
are scop administrativ, pentru a evita eventualele probleme hardware si pentru a restaura la nevoie continutul. La cerere putem oferi la cererea clientului un backup al unui site sau unei baze de date in cazul problemelor neasteptate da
ca acesta exista.
17. Confidentialitate
ABO NET nu ofera absolut nici un fel de fisiere, parole sau alte date aflate in conturile clientilor tertilor. De asemenea NU oferim adresa dvs. de email sau alte date de contact aflate in baza noastra de date, nici informatii referitoar
e la facturare. Comunicarea datelor importante sau eventualele necesitati, se fac prin email, la adresa de contact specificata la efectuarea comenzii. De asemenea clientul poate face precizari din pagina de administrare a comenzilor. Cer
erile telefonice, verbale sau email-uri neverificate nu vor fi luate in considerare. De asemenea angajatii ABO NET nu va pot oferi parole sau informatii confidentiale.
18. Securitatea serviciilor
ABO NET garanteaza intretinerea gradului maxim de securitate a serviciilor, in conditiile tehnologiei.
19. Securitatea site-urilor
Clientul are responsabilitatea pentru site-ul si scripturile/programele puse pe serverul nostru. De asemenea tot clientul are responsabilitatea fixarea problemelor de securitate ale site-urilor proprii.
20. Investigatiile suportului tehnic
Angajatii ABO NET au dreptul de a investiga eventualele probleme sau oferi suport tehnic la cererea clientului, daca se incalca termenii de utilizare ai acestui document, legile in vigoare, prin aceasta intelegandu-se faptul ca pot avea
acces la fisiere, modifica permisiuni, muta date, modifica setarile contului. De asemenea suportul tehnic are dreptul de a notifica clientul prin email/telefon/fax referitor la eventualele probleme aparute.
Eventualele neintelegeri, probleme, litigii
21. Administrarea datelor personale
Conform regulamentului 679/2016 al parlamentului european clientul are dreptul de a sterge/transfera/modifica si se poate opune la prelucrarea datelor personale. Pentru acest lucru se folosesc fie sistemele automatizate de pe platforma n
oastra, fie se poate deschide un tichet dupa ce clientul se administreaza cu utilizator si parola. Datele personale ale conturilor, cu exceptia celor necesare pentru facturare/contractare conform legii, sunt administrate/stocate automat
de catre sistemele hardware si software, ele sunt sterse automat de pe serverele noastre la cateva saptamani dupa terminarea contractului. SC ABO NET SRL externalizeaza serviciile contabile catre SC STATESCU EXPERTIZE SRL, membru CECCAR
SI CAFR.
22. Drepturi implicate
Problemele sau neplacerile se vor rezolva amical, atat ABO NET cat si clientul avand dreptul de a rezilia contractul unilateral in cazul in care nu se poate ajunge la un consens. In cazul in care clientul nu este multumit de raspunsurile
sau comunicatia cu suportul tehnic sau contabilitatea, discutiile pot fi moderate sau preluate de catre persoanele cu drept administrativ ale ABO NET. Scopul principal al ABO NET este rezolvarea oricarei neintelegeri, pentru binele comu
n al partilor. Pentru a fi informati, clientii au obligativitatea re-citirii termenilor de utilizare la fiecare efectuare a platii.
In cazul unei judecati, prin acest document se accepta ca aceasta va avea loc in orasul Ploiesti, judetul Prahova, Romania. De asemenea ca pot fi oferite autoritatilor date administrative, fisiere de tip logging si orice fel de date sau
documente sau informatii. ABO NET se exonereaza de plata eventualelor daune, serviciile fiind specificate in oferta noastra si fiind oferite la maxima posibilitate calitativa, clientul avand dreptul sa testeze sau sa se informeze in prea
labil asupra calitatii. Prin acceptarea acestui document, de asemenea clientul accepta si comunicarile comerciale ulterioare din partea SC ABO NET SRL pentru a putea primi email-urile de administrare, plati, notificari, informatii etc.
Legile guvernante pentru serviciile prestate in Romania sunt legile in vigoare ale Romaniei si legile Uniunii Europene.
|